keskiviikko 18. marraskuuta 2009

Miksi....


....olo pitää olla tällainen ettei saa mitään tehtyä. Henkinen olo ei ole hyvä. Tyttö tulee koulusta ja kaikki kaatuu taas tänään hänen päälleen.
En jaksa, haluaisi vain mennä nukkumaan. Sytojenko on syy...pistelyä, kylmän arkuutta, tippakäsi arka kosketukselle.

En haluaisi olla tällainen - vajavainen. Syyllistän itseäni.
Pitäisi laittaa ruokaa, tiskata, oikoa paikkoja.....,mutta voimavarat ovat hukassa.
Yllä oleva kuva ei kuvaa minua nyt.....energinen kotiäiti.....missä se on...tule takaisin....edes vähän.

kotisivuille.fi

3 kommenttia:

mimmuli kirjoitti...

<3 voimia sinne <3

Nurkkalintu kirjoitti...

Ja nyt kiiruhdin kolmanteen blogiisi saman asian ajamana! Postauksestasi päätellen tarvitsetkin kaikenlaisia positiivisia toivotuksia:
NIMIPÄIVÄONNEA LIISALLE! SIUNAUSTA JA VIRKEYTTÄ! :-) <3

Rakas sisar Jeesuksessa, usko minua kun sanon, että saat syyllistymättä levätä ja olla!
Olet saanut vahvoja lääkkeitä, joilla on sivuoireita.
Sinun ei tarvitse olla energinen äiti-ihminen tällaisessa elämänvaiheessa!

Liisan-päivän kunniaksi lapset lupaavat lahjaksi siivota ja passata sinua, jonain lähipäivänä. Jooko? Tämä on nurkkiksen toivomus lapsillesi, ei vaatimus nuorillesi, joilla on omat paineensa.

Anonyymi kirjoitti...

Hei,sinun ei todellakaan tarvitse olla syyllinen mistään.Sinulla ovat voimat vähissä ja Jumala pitää kyllä sekä sinusta,että tyttärestäsi huolta.Hän piti minustakin huolta siloin kun äitini oli todella sairas.Olin toki surullinen lapsena ja pelkäsin äitini puolesta,mutta en odottanut äidiltäni mitään mitä hän ei jaksanut tai pystynyt tekemään.Uskon,ettei sinunkaan tyttäresi odota.Hän haluaa vain että sinä voit hyvin,samoin kuin sinäkin haluat,että hän voi hyvin.

"Minä olen sinun Luojasi.
Olit minun hoivissani jo ennen syntymääsi."
Jes.44:2a,CEV

siunausta,t,ystäväsi:Kata