lauantai 11. heinäkuuta 2009

No panik.


Niin todellakin odottelen tässä maanataita ja lääkärin aikaa, syto hoitoja ja kaikkea mitä tämä sairaus tuo tullessaan - kaikki kun on kuitenkin niin alussa vielä ja ensikertalainen kun olen niin kaikkea tulee mietittyä.Esim. missä kunnossa olen syto hoitojen aikana.

Antibiootti kuurikin nyt sitten onneksi loppui. Äsken otin viimeisen.

Olen myös miettinyt, kuinka kauan tämä vaiva on minulla ollut. Luin jostain artikkelin, että masennuksen takana voi piileskellä syöpä(psykpolin lääkärikin sitä minulle sanoi ja ehdotti kokeisiin menoa, mutta kun pelkuri olen niin en mennyt) ja sehän minulla on ollut jo pitkään ja paniikkikohtaukset myös. En yleistä,enkä peloittele, mutta hyvä olisi saada lääkäri kirjoittamaan lähetteen labra tutkimuksiin, josta asia kävisi ilmi jo hyvissä ajoin. Vuonna 2008 keväällä minulla oli anemia jota hoidettiin rautakuurilla. Ja nyt kun syöpä todettiin hemoglobiini arvoni oli hyvä. Muutoinkin olisi hyvä, että kun ihmisiä laitetaan lähetteellä labraan heiltä tutkittaisiin myös rutiinisti syöpäarvot.

Syöpähän on kauaan oireeton ennenkuin se todetaan jonkin muun vian yhteydessä tai kipeäksi tullessa, niinkuin minulle kävi.


Älkää nyt hyvät ihmiset kuitenkaan pelästykö, sillä nykyään syöpä on hoidettavissa, joten panikoimaan on turha ruveta.


Herra teitä runsaasti siunatkoon!

Ei kommentteja: